اگر یکی از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه اینستاگرام باشید ، می دانید که شبکه اجتماعی به عنوان یک بستر بازاریابی چقدر قدرتمند است.

این یک مکان عالی برای تبلیغ محصولات شما ، برقراری ارتباط با مشتریان و دستیابی به افراد جدید در بازار هدف شماست. هر کس دیگری این کار را انجام می دهد ، اما سوال این است: آیا تجارت شما می تواند موفقیت کسب کند؟ و چطور؟

در این مقاله ، به این سوالات و موارد دیگر پاسخ خواهیم داد.

ما به 30 نکته شگفت انگیز که می توانید برای بازاریابی کسب و کار خود در اینستاگرام استفاده کنید ، نگاهی خواهیم انداخت - با شروع یک استراتژی که می توانم تضمین کنم به شما کمک می کند دنبال کنندگان بیشتری بدست آورید ، fanbase خود را درگیر کنید و فروش خود را از طریق Instagram انجام دهید.

مسابقات اینستاگرام

هیچ راه دیگری در این مورد وجود ندارد: بهترین راه برای بازاریابی کسب و کار خود در اینستاگرام و افزایش فالوور ، اجرای یک مسابقه اینستاگرام است .

این که آیا به دنبال جذب دنبال کنندگان بیشتر یا فروش بیشتر محصولات هستید ، اجرای یک مسابقه بهترین راه برای انجام هر دو مورد، بازاریابی در اینستاگرام است.

اگر کاربر مشتاق این پلتفرم باشید ، می دانید که چند برند تجاری ، مسابقات عکس و قرعه کشی برگزار می کنند تا  تعامل را افزایش دهند و به سادگی فروش بیشتری داشته باشند .

بیایید نگاهی بیندازیم به چند روش که می توانید از مسابقات Instagram استفاده کنید تا با بازاریابی در شبکه های اجتماعی کسب و کار خود را به سطح بالاتری برسانید.

1. مسابقه هشتگ Instagram با برند تجاری را اجرا کنید

برای ساخت یک مسابقه هشتگ شگفت انگیز برای نام تجاری خود از یک ابزار مسابقه اینستاگرام مانند Wishpond استفاده کنید.

Wishpond بسیار جذاب است زیرا به طور خودکار مسابقات شما را برای تلفن همراه مناسب می کند ، که این یک ضرورت مطلق برای یک مسابقه اینستاگرام است.

صفحه خود را با استفاده از یکی از الگوهای جذاب Wishpond بسازید و یک جایزه عالی و چند پست جذاب - و اگر بودجه دارید برخی از تبلیغات - را برای گسترش خبر مسابقه خود تهیه کنید.

 

شرکت کنندگان عکس ها را با هشتگ برند به انتخاب شما در اینستاگرام بارگذاری می کنند و این عکس ها به طور خودکار در یک گالری در صفحه مسابقه شما ظاهر می شوند که در آن افراد می توانند به عکس ها رای دهند و عکس های سایر شرکت کنندگان را ببینند در نتیجه باعث بالا رفتن لایک شما میشود.


فعال کردن رأی دادن در صفحه مسابقه به شما امکان می دهد آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید ، این کلید در هنگام ساخت لیست ایمیل شما و ایجاد فروش از طریق بازاریابی ایمیل مهم است .

این نکته تا حد زیادی نکته شماره یک بازاریابی اینستاگرام است - اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، باید امتحان کنید.

2. قرعه کشی اینستاگرام را اجرا کنید

اگرچه مسابقات هشتگ بسیار جذاب است ، اما درخواست متقاضیان برای بارگذاری عکس با هشتگ برند در پروفایل خود گاهی اوقات می تواند سخت باشد.

اگر این مورد برای نام تجاری و بازار هدف شما مناسب است ، به جای آن یک قرعه کشی اینستاگرام را در نظر بگیرید!

روند ورود کمی متفاوت است. با استفاده از برنامه مسابقه مورد نظر خود ، یک صفحه قرعه کشی حاوی اطلاعات مربوط به مسابقه خود ، جایزه خود و یک فرم با اطلاعاتی که می خواهید از شرکت کنندگان جمع آوری کنید ، بسازید (من فقط ایمیل و شاید نام آن را توصیه می کنم).

https://blog.ir/panel/domain/followerincrease.ir/post_edit/50