متاسفانه آنقدر تمرکز برخی از ربات های اینستاگرام بر روی افزایش فالوور اینستاگرام قرار دارد و تنها خدمات جذب فالوور را پوشش می دهند که بسیاری از کاربران اینستاگرام که از ربات اینستاگرام استفاده می کنند تنها شاهد رشد فالوور اینستاگرام خودشان هستند و با عدم مشاهده لایک و افزایش لایک اینستاگرام با مشلاتی مواجه می شوند.


ربات هوشمند اینستاگرام

فالوور زیاد و لایک کم

بزرگترین مشکل فالوور زیاد اینستا و داشتن لایک کم تشخیص فالوور فیک برای کاربران اینستاگرام است. همه ما به خوبی می دانیم که هدف از داشتن فالوور زیاد ، جذب فالوور بیشتر و در نهایت موفقیت در فروش، بازاریابی، تبلیغات و یا حرفه خودمان است. استفاده از نرم افزارها و انواع ربات های بی کیفیت اینستاگرام باعث شده است که نرخ رشد فالوور اینستاگرام با نرخ لایک و حتی کامنت و فعالیت اینستاگرام همخوانی نداشته باشد.

این موضوع باعث می شود که فالوور هدف ما که قصد جذب آن را داریم تنها با یک نگاه متوجه این موضوع بشود. تردیدی نیست که داشتن چند کا یا چندین هزار فالوور اینستاگرام یکی از راه های جذب بیشتر فالوور اینستاگرام است.

یعنی اینکه مخاطب وقتی پیج ما را باز کند و مشاهده کند که افرادی که این پیچ را دنبال می کنند چندین هزار نفر هستند خواه ناخواه کنجکاو و علاقمند می شود که پیج را دنبال کند و از مطالبی آن که مورد توجه این تعداد بوده استفاده کند.

اما کافی است که کمی این کاربر اینستاگرام باهوش باشد که البته هر روز بر تعداد افرادی که فالوور غیر فعال و فالوور فیک را می شناسند افزوده می شود. تنها با نگاه اجمالی زیر چند پست متوجه می شود که تعداد لایک اصلا با تعداد فالوور اینستاگرام همخوانی ندارد.

برخی از افراد برای جبران این مشکل اقدام به خرید لایک می کنند. خواه برای یک پست و یا خواه برای کل پیج خود از بسته های مختلفی استفاده می کنند که لایک، کامنت و فالوور را با هم به همراه دارد. اگر این اتفاق افتاد باز هم امکان رشد پیج و بالا رفتن فالوور اینستاگرام وجود دارد اما اگر فالوور کمی باهوش باشد باز هم تشخیص می دهد که فعالیت این پیج خیلی هم قوی نیست و به راحتی شک می کند.

بهترین ربات اینستاگرام

ربات چگونه لایک ایجاد می کند؟

همانگونه که توضیح داده شد ربات های بی کیفیت و نا مناسب اغلب با تکیه بر فالوور غیر فعال و یا همان فالوور فیک بنا گذاشته شده اند. اگر به دنبال رشد پیج اینستاگرام خود هستید باید از ربات های واقعی استفاده کنید. ربات واقعی اینستاگرام منظور رباتی است که خدمات کامل و واقعی ارائه می کند. یعنی هم فالوور واقعی برای شما به همراه دارد و هم لایک، کامنت و حتی دایرکت واقعی را برای شما به همراه دارد. اما چگونه؟

ربات اینستاگرام فالوجت یکی از ربات های ارائه دهنده خدمات واقعی به مشتریان خودش است. این ربات تنظیماتی را در اختیار کاربر قرار می دهد که با توجه به ساختار و سرعتی که دارد بعد از انجام این تنظیمات به سراغ فالوور فعال اینستاگرام خواهد رفت و از بین افرادی که شما تعیین می کنید، یعنی در کدام محدوده جغرافیایی، با چه علایق و دیدگاه هایی و حتی از چه جنسی یعنی مرد یا زن را انتخاب می کند.

ربات اینستاگرام فالوجت

وقتی فالوور واقعی توسط ربات مورد هدف قرار می گیرد این فالوور لایک، کامنت، فالو و یا دایرکت شما را مشاهده خواهد کرد. اغلب این افراد با توجه به اینکه ربات کاملا حرفه ای عمل می کند تشخیص نمی دهند که این کامنت یا لایک یا فالوو توسط ربات انجام شده است. بنابراین در جواب کامنت شما و یا لایک اینستاگرام و فالوور اینستاگرام شما انها هم به احتمال زیاد پیج شما را فالوو می کنند.

در کمترین حالت وقتی ربات اقدام به لایک کردن پست اینستاگرام فردی می کند بازخورد آن اگر فالوور کردن پیج اینستاگرام شما نباشد ، به راحتی یک تا چند لایک در جواب محبت و یا بازخورد شما خواهد بود و به این ترتیب به راحتی باعث افزایش واقعی لایک اینستاگرام شما می شود.

حسن این روش این است که تمامی رشد پیج اینستاگرام شما با هم اتفاق می افتد. کاملا واقعی. یعنی پیج شما با افزایش واقعی فالوور مواجه می شود و این فالوورها هم باعث افزایش لایک می شوند و هم افزایش ویو اینستاگرام را به دنبال دارند حتی جواب دایرکت های شما و کامنت های شما را خواهند داد.

در این شرایط اگر شما بتوانید محتوای تاثیرگذار اینستاگرام داشته باشید و در کامنت مثلا ویدئو خود از آنها سوالاتی را بپرسید تعامل و فعالیت پیج شما بسیار بالا خواهد رفت و به عنوان کاربر فعال اینستاگرام شناخته می شوید.

حسن ربات واقعی نسبت به خرید پکیج فالوور و لایک

گفتیم که یکی دیگر از راه های افزایش لایک یا افزایش فالوور خرید فالوور یا خرید لایک و یا خرید بسته های ترکیبی افزایشی اینستاگرام است. در این حالت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ شما با خرید این نوع فالوور ها و لایک ها در واقع یک تعداد مشخصی از فالوور و لایک را خریداری می کنید. در این حالت اگر شما مثلا ۳۰ هزار فالوور و ۳۰ هزار لایک خریداری کنید دقیقا این تعداد سفارش برای پیج شما اعمال می شود.

برخی از سایت های ارائه دهنده این خدمات فالوور واقعی را نیز پوشش می دهند که تعداد آنها بسیار کم است. در این شرایط شما با یک افزایش لایک و افزایش فالوور ناگهانی مواجه خواهید شد که اگر به مرور زمان اتفاق نیافتد می تواند حتی خطر بن شدن یا مسدود شدن حساب اینستاگرام شما را به همراه داشته باشد.

اما برخی سایت ها این خدمات را به مرور زمان و با وقفه مناسب برای شما اعمال می کنند. با این وجود تعداد فالوور شما زیاد می شود اما رشد دیگری ندارد و یا به ندرت و بر اساس فعالیت خود شما و نه بر اساس فعالیت ربات، فالوور جدید جذب اینستاگرام می شود. بنابراین خیلی تعداد لایک و کامنت و یا افزایش فالوور نخواهید داشت.

اما با استفاده از ربات واقعی اینستاگرام مانند ربات فالوجت اتفاق دیگری می افتد. شما در زمانی که اقدام به خرید اشتراک این ربات کرده اید هر روز تعداد بیشتری فالوور جذب اینستاگرام شما می شود و این رشد ناگهانی نیست. مثلا اگر ۲۰ نفر فالوور داشته باشد در روز دوم تعداد ان می شود ۷۰۰، روز سوم ۱۱۰۰ و نهایتا بعد از یک دوره مثلا یک ماهه این عدد ممکن است به ۷ تا ۸ هزار نفر برسد. که خوب این موضوع به عوامل زیادی از جمله محتوا شما بستگی خواهد داشت.

بر اساس فعالیت ربات اینستاگرام فالوورها محتوای شما را خواهند دید و با توجه به کیفیت و موضوع محتوای شما اقدام به فالوو کردن شما خواهند کرد. به همین دلیل رشد ناگهانی نیست و کم کم اتفاق می افتد. تمامی این فالوورها عکس العمل هایی خواهند داشت که کمترین آن افزایش لایک برای شما است.

نکته بسیار مهم دیگر اتفاقی است که بعد از یک دوره استفاده از ربات برای اینستاگرام شما خواهد افتاد. برخلاف خرید بسته ترکیبی و یا خرید لایک و خرید فالوور اینستاگرام در این حالت شما عدد ثابتی را مشاهده نخواهید کرد. هم ممکن است ریزش داشته باشید و هم افزایش.

وقتی شما تعداد مخاطب هدف خود را بدست آوردید مثلا ۱۰۰ هزار فالوور با ربات اینستاگرام به دست آوردید، و در این زمان فعالیت ربات را متوقف کردید شما صاحب ۱۰۰ هزار فالوور واقعی شده‌اید که به راحتی در ادامه فعالیت پیج برای هر پست عکس العمل نشان خواهند داد.

این یعنی تعداد لایک اینستاگرام شما همچنان بالا است، کامنت می نویسند، ارائه دیدگاه و ارائه نظر می کنند، شما را آنفالو می کنند و مهم تر این که به دلیل محبوب شدن پست های شما با توجه به لایک زیاد اینستاگرام شما به راحتی پست ها و ویدئوهای شما به مخاطبین زیادی نشان داده می شود و حتی به صفحه اکسپلور اینتاگرام راه یافته اید و هر روز روند صعودی اینستاگرام شما ادامه خواهد داشت. البته به شرط اینکه در تولید محتوا دقت لازم را داشته باشید.

نتیجه گیری

اگر به دنبال بالا بردن لایک اینستاگرام از طریق ربات هستید بهترین راه استفاده از خدمات ربات واقعی مانند ربات فالوجت است. با صرف هزینه محدود و خرید اشتراک ربات واقعی می توانید در مدت زمان کم افزایش فالوور واقعی را تجربه کنید. این فالوورها تعداد لایک زیاد اینستاگرام را برای شما به همراه دارند و کاملا هم واقعی و تاثیر گذار است.

کارشناسان ما در شرکت فالوجت آماده ارائه مشاوره لازم به شما در صورت نیاز هستند. هر چند برای اعتماد بیشتر شما تست رایگان ربات اینستاگرام ما این قابلیت را به شما خواهد داد تا با اطمینان اقدام به خرید ربات اینستاگرام ما را بکنید.


ربات اینستاگرام فالوجت :source