اغلب افرادی که برای افزایش فالوور به دنبال راهکار های جدید هستند استفاده از ربات اینستاگرام را می پسندند زیرا این ربات ایسنتاگرام بخش اعظم فعالیت ها و کارهایی که باید آنها انجام دهند را بر عهده می گیرند و مدت زمان آزاد آنها را بیشتر می کنند تا بتوانند از این زمان آزاد خودشان به منظور تولید محتوای با کیفیت به منظور جذب فالوور های بیشتر استفاده کنند.

اما در هر صورت افرادی که از ربات اینستاگرام استفاده می کنند نیز باید زمان حداقلی را برای تنظیم ربات اینستاگرام حداقل صرف کنند. این به معنی دادن اطلاعات لازم به ربات برای انجام امور محوله بصورت سازماندهی شده و برنامه ریزی شده و عملکرد هر چه بهتر ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.

تنظیمات اصلی ربات اینستاگرام

در ادامه روش های تنظیم ربات اینستاگرام فالوجت که از بهترین ربات های برنامه نویسی شده و دقیق اینستاگرام در ایران است خواهیم پرداخت. به یاد داشته باشید که ربات اینستاگرام بعضا تنظیمات متفاوتی دارد و ممکن است برخی از پارامترهایی که در این مطلب اشاره می شود در ساختار ربات اینستاگرام های دیگر دیده نشده باشد و یا این کیفیت و دقت را نداشته باشد زیرا ربات فالووجت بسیار پیشرفته و دقیق و دارای امکانات بسیار کاربردی است.

به یاد داشته باشید که ربات اینستاگرام را می توان به یک خودرو تشبیه کرد که یک راننده دارد ، این راننده می تواند با این خودرو به جاهای مختلفی برود، انواع کارها را انجام بدهد و حتی مسافران زیادی سوار کند و در نهایت این خودرو اگر خوب مدیریت نشود می تواند باعث خسارت و انحراف شود. با این دیدگاه به تنظیمات ربات اینستا خود بروید تا با سرعت مطمئن ، بهترین مسافران را سوار کنید که واقعی باشند و به رشد شما کمک کنند.

ایجاد اکانت ربات اینستاگرام

 

ربات باید خاص اکانت شما باشد. منظور اینکه تنها با هر اکانت ربات باید یک اکانت اینستاگرام کار کند. عمده ربات های اینستاگرام این قابلیت را به مشتریان خود می دهند اما با این وجود باید قابل اطمینان باشد تا از اکانت شما سو استفاده نشود.

ربات فالو جت پشتیبانی فوق العاده ای دارد و این اطمینان را در مشتریان خود به خوبی فراهم کرده است.  بنابراین می توانید با خرید اشتراک ربات اینستاگرام از فالوجت به راحتی این کار را انجام دهید.

اضافه کردن اکانت اینستاگرام به ربات اینستا اولین قدم برای راه اندازی ربات است. برای این کار باید روی اکانت جدید کلیک کنید.

صفحه جدیدی باز می شود که از شما نام کاربری و رمز می خواهد. نام کاربری که وارد می کنید باید همان نام کاربری اینستاگرامتان باشد و بعدا رمزی هم که وارد می کنید باید همان رمز اینستاگرام شما باشد. با این کار از طریق ربات در واقع شما وارد اکانت اینستاگرام خود شده اید.

یک ایمیل و یک شماره موبایل نیز باید به ربات اینستاگرام اضافه کنید که در قسمت های مشخص شده این کار را انجام می دهید و سپس ربات را فعال یا روشن می کنید. این شماره تماس و ربات برای ایجاد هر گونه تغییر احتمالی مانند درخواست رمز در زمان فراموشی و غیره به کار می رود.

وقتی وارد ربات شوید به شما خوش آمد گفته می شود و پیغام اکانت شما با موفقیت فعال شد نشان داده می شود.

ربات اینستاگرام فالو جت یک داشبورد دارد که اکانت شما در این داشبورد ربات در صورت ثبت صحیح نمایش داده خواهد شد. درست همانند صفحه اصلی اینستاگرام تعداد فالوور فعال دنبال شده، فالوورهایی که شما دنبال کردهیاد، پست ها و لایک ها ، تعداد فالووها،  آنفالوها و غیره نمایش داده می شود. این صفحه در واقع اطلاعات اصلی مورد نیاز را برای فعالیت ربات به شما خواهد داد.

تست رایگان

ربات اینستاگرام فالوجت

ربات اینستا فالو جت سه روز تست رایگان دارد. یعنی قبل از اینکه شما اقدام به خرید اشتراک ربات اینستاگرام بکنید و به منظور اطمینان شما یک دوره سه روز برای شما این اکانت فعال خواهد شد. این سه روز فرصت بسیار خوبی است که با نحوه عملکرد ، سرعت، دقت و غیره ربات اینستاگرام آشنا شوید و در واقع اعتماد دو طرفه حاصل شود.

بخصوص افرادی که قبلا از ربات اینستاگرام استفاده نکرده اند در این سه روز می توانند از این فرصت برای افزایش اطلاعات خود درباره ربات اینستاگرام استفاده و به خوبی برای فعالیت و رقابت در راه جذب فالوور و افزایش فالوور اینستاگرام خود اقدام نمایند.

تنظیمات اصلی ربات اینستاگرام

تنظیمات ربات فالوجت

ربات اینستاگرام فالوجت بسیار حرفه ای طراحی شده و داشبورد این ربات به خوبی نشان دهنده این ادعا هست. این ربات به شما اجازه می دهد که با رفتن به قسمت های مختلف تنظیمات مورد نیاز خود را برای موارد مختلف مشخص کنید:

کامنت نویسی:

همانگونه که می دانید کامنت نویسی یعنی نوشتن نظر و ایده زیر پست های دیگران. در این قسمت شما مشخص می کنید که چه کامنت هایی نوشته شود، در چه زمان ها یا تاریخ هایی و با در نظر گرفتن چه هشتگ ها و نام هایی اکانت اینستاگرام دیگران تشخیص داده شود و کامنت نویسی شود.

لایک کردن

در لایک کردن شما به ربات می گویید که چه موقعیت های جغرافیایی، چه زمان هایی، چه پست هایی و بر اساس چه تگ ها، نوشته ها و یا هشتگ هایی کار لایک کردن را انجام دهد.

لایک کردن کامنت:

با این قابلیت که در برخی از ربات ها مانند ربات فالوجت دیده می شود این قابلیت را به ربات می دهید تا کامنت هایی که دیگران در پست های حتی افراد دیگر می گذارند را لایک کنند و آنها را هدف قرار دهند.

فالو  و آنفالو کردن:

باید بدانید که هر اکانت اینستاگرام تنها می تواند نهایتا ۷۵۰۰ فالووینگ یا اکانت را فالو کند. به همین دلیل الزاما باید وقتی به حدی مشخص رسیدید برای اینکه بتوانید رشد فالوور اینستاگرام داشته باشید برخی از پیج ها را آنفالو کنید. در این قسمت از تنظیمات ربات اینستاگرام شما دقیقا مشخص می کنید که چه تعداد را روزانه و یا ساعتی ربات فالو کند، چند آفنالو و در چه زمان هایی انجام دهد و حتی مشخص می کنید چه پیج هایی فالوو شوند.

دایرکت:

این قسمت به ربات اینستاگرام برای ارسال دایرکت برای فالوورهای مشخصی که شما تعیین می کنید اقدام به جذب فالوور اینستاگرام می کند.

هر یک از این تنظیمات در ربات فالوجت به راحتی قابل انجام است و با تیک کردن گزینه های جلوی آنها شما قابلیت ها را فعال و غیر فعال می کنید.

تنظیم سرعت ربات اینستاگرام

تنظیمات سرعت ربات فالوجت

یکی از مهم ترین شاخصه های ربات اینستاگرام اعمال سرعت است. در تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام شما می توانید قابلیت های ربات را با سرعت های متفاوت تنظیم کنید. شما می توانید با کمترین سرعت تا بیشترین سرعت هر یک از اقداماتی که برای ربات اینستاگرام پیش بینی شده است را تنظیم می کنید. بهتر است در ابتدا با سرعت کم شروع و کم کم اقدام به افزایش سرعت ربات اینستاگرام بکنید تا ایمنی اکانت خود را حفظ کنید.

در نظر داشته باشید که الگوریتم های اینستاگرام سرعت بیش از اندازه فعالیت یک اکانت را به راحتی ربات تشخیص می دهند و این یعنی بلاک شدن پیج اینستاگرام یا بن شدن پیج اینستاگرام.

حسن ربات فالو جت در این است که برای راهنمایی بیشتر کاربران خود در هر قسمت راهنماهایی ایجاد کرده و با زدن گزینه علامت سوال به راحتی شما را راهنمایی می کند.

سرعت هایی که میتوانید در ربات اینستاگرام تنظیم کنید عبارتند از:

  • سرعت فعالیت ربات: در این قسمت فعالیت ربات را در سه حالت کم، متوسط و زیاد می توانید تعیین کنید. همانگونه که توضیح داده شد بهتر است در ابتدا کم و بعدا روی متوسط تنظیم شود.
  • سرعت فالو کردن ربات در هر ساعت: با تنظیم سرعت فالو به ربات اعلام می کنید که در هر ساعت چند فالو انجام دهد. در هر ساعت اینستاگرام نهایتا اجازه ۶۰ عدد فالو را به شما می دهد و نباید تعداد این عدد را بیشتر تعیین کنید تا اکانت اینستاگرام شما بن یا مسدود نشود.
  • سرعت کامنت نویسی با ربات اینستاگرام: در این حالت هم با رفتن به قسمت سرعت کامنت  به ربات اعلام می کنید که در هر ساعت چند کامنت بنویسد. تعداد کامنت های مجاز اینستاگرام برای هر ساعت ۴۰ عدد است.
  • سرعت آنفالو کردن در اینستاگرام: در هر ساعت اینستاگرام به شما اجازه آنفالو کردن نهایتا ۶۰ اکانت را می دهد.
  • سرعت دایرکت دادن در ربات: ربات اینستاگرام می تواند هر تعداد که شما بگویید دایرکت در ساعت ارسال کند اما محدودیت خود اینستاگرام ۲۰ دایرکت در ساعت است.
  • سرعت لایک کردن ربات اینستاگرام: در قسمت سرعت لایک تنها مجاز به لایک کردن ۶۰ پست در هر ساعت هستید.
  • سرعت لایک کردن کامنت ها با ربات: بهتر است بیش از ۶۰ کامنت را در ساعت ربات اینستاگرام لایک نکند.

تنظیمات فیلترهای اینستاگرام

تنظیمات فیلتر ها ربات فالوجت

از اصلی ترین و مهم ترین تنظیمات ربات اینستاگرام ، تنظیم فیلترهایی است که در هر ربات با هم متفاوت است. این فیلترها به شما در دقت کار کمک می کند و باعث می شود تا از دید الگوریتم های اینستاگرام راحت تر پنهان شوید. این فیلترها عبارتند از:

  • برای یک کاربر دو بار کامنت گذاری نکن: با فعال کردن این قابلیت ربات برای هر کاربر اینستاگرام دو بار کامنت نخواهد گذاشت.
  • عدم تلاش دوباره: فعال بودن این گزینه یعنی برای کاربرانی که قبلا کامنت،ویو، لایک، فالو و آنفالو انجام شده دوباره اقدامی انجام نشود.
  • منبع فالو : این گزینه سه بخشی است و بر اساس سه پارامتر موقعیت جغرافیایی، تگ و کاربر فعالیت می کند. در این روش می توانید هر یک یا هر سه این قسمت ها را فعال کنید تا ربات اینستاگرام محدوده فعالیت خود را تشخیص دهد.
  • تعداد فالوور صفحات: با فعال کردن این گزینه به ربات اعلام می کنید که اکانت هایی را که حداقل تعداد فالوور آنها میزان مشخصی را دنبال یا فالو کند.
  • تعداد لایک پست ها: با این فیلتر ربات با توجه به تعداد لایک هر پست را لایک می کند.
  • نوع جنسیت: در این فیلتر مشخص می کنید که جنسیت فالوورهای اینستا شما چه باشند.
  • منبع لایک و کامنت: در این گزینه ربات اینستاگرام با استفاده از تگ و یا موقعیت جغرافیایی پست هایی را تعیین می کند و با لایک کردن و کامنت گذاشتن در این پست ها و یا برای افراد یکه کامنت نویسی و یا لایک این پست را انجام داده اند اکانت شما را به آنها نشان می دهد.
  • تعداد فالووینگ ها: با این گزینه ربات اینستاگرام به دنبال پیج هایی خواهد بود که تعداد مشخصی از فالووینگ را داشته باشند.
  • تعداد کامنت پست ها: ربات پست هایی را با تعداد کامنت مشخص انتخاب می کند.
  • عدم انتخاب اکانت های تجاری: در این حالت ربات اینستاگرام به سراغ اکانت هایی که تجاری هستند نمی رود.
  • منبع لایک کامنت: با انتخاب این گزینه ربات اینستاگرام اقدام به لایک کردن و کامنت نویسی برای افرادی می کند که پست های فالوورهای شما را لایک کرده  و یا کامنت نویسی و دنبال کرده اند.
  • تعداد پست های مشخص: در این حالت ربات اینستاگرام به سراغ پیج هایی خواهد رفت که تعداد حداقل مشخصی پست داشته باشند.

فیلترهای فالو

تنظیمات فالو ربات فالوجت

این قسمت مربوط به فالوو های اینستاگرام است و ربات بر اساس این تنظیمات کار فالو کردن را دنبال می کند. فیلترهای استفاده شده در این بخش عبارتند از:

  • چرخه فالو: با چه تعداد فالو کردن ربات به سراغ آنفالو کردن برود؟
  • لایک پست آخر: ربات اکانتی را فالو و آخرین پست او را لایک می کند.
  • فالو نکردن اکانت های خصوصی: ربات به سراغ اکانت های پرایوت یا خصوصی نرود
  • کامنت نویسی پست آخر: ربات اینستاگرام اکانتی را فالو و پشت اخر آن را کامنت نویسی می کند.

فیلترهای آنفالو

تنظیمات آنفالو ربات فالوجت

  • منبع آنفالو: در این حالت ربات اینستاگرام برای آنفالو کردن اکانت هایی که خودش دنبال کرده و یا همه اکانت ها مجاز به آنفالو می شود. اگر برخی از فعالیت های اینستاگرام را خودتان دنبال می کنید و برخی از افراد را دوست دارید نگه دارید این گزینه را غیر فعال کنید.
  • زمان آنفالو شدن: بعد از چند روز کاربرانی که فالوو شده اند، آنفالو شوند.
  • چرخه فالو: بعد از فالو کردن چند نفر ، ربات شروع به آنفالو بکند؟
  • آنفلو نکردن: در این قسمت شما پیج هایی که دوست دارید همیشه داشته باشید را وارد می کنید تا ربات آنها را آنفالو نکند.

فیلتر تگ ها

تنظیمات تگ ربات فالوجت

لیستی از تگ های مورد نظر خود را وارد کنید تا  ربات بر اساس آنها فعالیت کند

فلیتر لوکیشن و یا موقعیت جغرافیایی

تنظیمات مختصات جغرافیایی ربات فالوجت

موقعیت جغرافیایی که دوست دارید بیشتر شناخته شوید و یا برای افزایش فالوور در آن موقعیت بیشتر هدف گذاری کرده اید را مشخص کنید.

فیلتر کاربران هدف

تنظیمات کاربران هدف ربات فالوجت

در این قسمت با مشخص کردن پیج های هدف ، ربات فالوورهای اینستاگرام مورد نظر شما را تشخیص می دهد . انتخاب پیج هدف برای افزایش فالوور اینستاگرام اهمیت زیادی دارد و در صورت انتخاب صحیح می تواند افراد زیادی که علاقمند به موضوع فعالیت شما هستند را اقدام به جذب فالوو بکند.

فیلتر کامنت نویسیتنظیمات کامنت ربات فالوجت

یک تا چند کامنت مختلف باید بنویسید تا ربات این کامنت ها را برای پیج های مختلفی که دنبال می کند و یا فالوور اینستاگرام مورد نظر شما کامنت کند. انتخاب کامنت در تشخیص ربات بودن و نبودن کامنت اهمیت زیادی دارد.

فیلتر دایرکت کردن

تنظیمات دایرکت ربات فالوجت

پیام هایی که ربات به عنوان دایرکت برای مخاطبین و کاربران ارسال می کند را در این قسمت باید تعیین کنید.

فیلتر حذف نظرات

تنظیمات سامانه حذف نظرات ربات فالوجت

در این قسمت هر کامنت و یا حرفی که به نظرتان توهین آمیز است و یا دوست ندارید در کامنت های صفحه شما نشان داده شود را وارد کنید تا بصورت اتوماتیک توسط ربات اینستاگرام فیلتر و یا حذف شود.

افزایش فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام ین روزها به عنوان یکی از راه های بسیار متداول شناخته می شود. عمده پیج های بزرگ اینستاگرام با استفاده از روش تبلیغات یا روش استفاده از ربات برای افزایش فالوور اینستاگرام خود اقدام کرده اند که هزینه این دو قابل قیاس نیست.

کارشناسان ما در شرکت فالوجت با پشتیبانی ۲۴ ساعته در خدمت شما و آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند تا با اطمینان بتوانید از خدمات فوق العاده ربات اینستاگرام فالوجت استفاده و از نتایج آن شگفت زده شوید.

source: چگونه تنظیمات ربات اینستاگرام را انجام دهیم؟